Ben jij de duizendpoot / schaap met de 5 poten die wij zoeken? Zit je te springen om een nieuwe uitdaging? Die bieden wij je graag aan!

Dan is deze uitdagende functie iets voor jou.

Functietaken:

Als Functioneel Applicatie Beheerder geef je ondersteuning aan eigenlijk de gehele interne organisatie en aan onze klanten. Het betreft een brede rol waarbij je op diverse vlakken uitgedaagd wordt om enerzijds taken binnen het IT team uit te voeren tijdens de diverse in- en externe projecten, anderzijds aan de operationele vraagstukken die onze Support afdeling op het IT team afvuurt.

De dagdagelijkse werkzaamheden zijn zeer divers en kunnen uiteenlopen van het beantwoorden van vragen van in- en externe klanten maar ook uit mooie puzzelstukjes waarvoor er mogelijkerwijs een verbetervoorstel aangedragen dient te worden.

Je komt te werken in een kleine organisatie die zich bezighoudt met de verwerking van transacties in de breedste zin van het woord. Wij verwerken deze transacties voor vele grote Retail ketens en online webshops. Dit zorgt voor een dynamische werkomgeving waarin wij veel en soms heel snel dienen te schakelen. Je zal onderdeel worden van het IT team waarbij je rapporteert aan de Projectmanager.

Een greep uit de functietaken:

  • Eerstelijns aanspreekpunt voor interne afdelingen.
  • Onderhouden en beheren van ons eigen platform.
  • Proactief de werkwijze van de processen in kaart brengen en knelpunten en potentiële technische risico’s signaleren richting relevante stakeholders, teneinde de efficiëntie van het verkoopproces te bewerkstelligen.
  • Functionele ontwerpen te maken welke de verbetervoorstellen ondersteunen en als leidraad dienen voor de ontwikkelaar(s) om de verbetering technisch in te regelen.
  • Anticiperen op voorgestelde procesveranderingen welke invloed hebben op de beschikbaarheid van onze producten, met als doel deze te waarborgen.
  • Als functionele tester optreden indien de voorgestelde wijzigingen technisch zijn gerealiseerd en deze tijdens een implementatie aan de eindgebruiker over te dragen door middels van een handleiding/werkinstructie.
  • Diverse operationele werkzaamheden zoals het opvoeren van producten, klanten in onze database.


Functie-eisen

  • Je beschikt over HBO+ werk- en denkniveau
  • 5-10 jaar ervaring in een soortgelijke functie (in de ICT branche)
  • Ervaring met het beheer van systemen
  • Beheerst de Nederlandse en Engelse taal perfect
  • Uitstekende kennis van Excel
  • Kennis en ervaring met MS Visio, SQL
  • Kennis en ervaring met Jira, Confluence, Sharepoint (is een pré)
  • Kennis en ervaring met webshops en retail (is een pré)

Een zelfstandige baan binnen een vernieuwende dynamische organisatie

Startdatum: z.s.m.

Contract: Minimaal 6 maanden met optie tot verlenging

Uren: 32 – 40 uur per week i.o.m.

Interesse gewekt en heb je vragen? Neem dan contact op met Daniëlle Lamboo (06-5571 5846 of danielle.lamboo@icp-companies.nl) Wil je solliciteren? Stuur dan je brief + C.V. naar danielle.lamboo@icp-companies.nl