Ben jij de duizendpoot die wij zoeken?
Beschik jij over goede communicatieve vaardigheden?
Sta je stevig in je schoenen, heb je goede boekhoudkundige kennis, kan je logisch nadenken en ben je slim genoeg om zelf verbeteringen aan te dragen?

Dan is deze uitdagende functie iets voor jou.

Functietaken:

Het op een juiste wijze beheersen en bewaken van de financiële administratie op zowel menselijk als financieel vlak. Geeft financiële informatie en adviezen aan directie en/of management. Zorgt voor periodieke rapportages, (verschil)analyses en begrotingen.

  • Zorgdragen voor een correcte en tijdige verwerking van de gehele financiële administratie van A-Z;
  • Mede verzorging van de debiteuren, crediteuren, project en salarisadministratie.
  • Controleren en goedkeuren van inkomende facturen;
  • Controleren en autoriseren van uitgaande betalingen;
  • Boeken van inkoop, bank en kas;
  • Onderhouden van contacten met de accountant, banken en andere partijen (klanten).
  • Instrueren m.b.t. de uitvoering van de bestaande en nieuw uit te voeren administratieve richtlijnen en procedures;
  • Het afsluiten van de periode, samenstellen van balans en resultatenrekening;
  • Het opstellen van kostprijsberekeningen;
  • Het inzichtelijk maken van de financiële gevolgen van eventuele investeringen of veranderingen in business cases;
  • Analyseren, interpreteren en rapporteren van tussentijdse financieel resultaat;
  • Zorgt mede voor een actuele inrichting en bewaking van de administratieve organisatie;
  • Ontwerpt en beheert managementinformatiesystemen, administratieve systemen, werkwijzen en processen.
  • Eventueel verzorgen van de BTW aangiftes, maandrapportages en assisteren of zelfstandig verzorgen van de jaarafsluiting
  • Migratie nieuw financieel systeem (Business Central365): We zijn bezig met een systeemmigratie, uiteraard zal je hier ook bij betrokken worden.
  • Diverse administratieve ad-hoc werkzaamheden verrichten w.o. achterstanden wegwerken, voorraadadministratie op orde, verkeerde koppelingen uitzoeken en rechtzetten, tussenrekeningen uitzoeken, cashflow bekijken etc.


Functie-eisen

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau
    je hebt een afgeronde financiële opleiding, richting MBA of SPD/HBO BE e.d.
  • Je hebt een pro actieve houding
  • Beheerst de Nederlandse en Engelse taal perfect
  • Stressbestendig ingesteld en kan goed in teamverband samenwerken
  • Uitstekende kennis van Excel
  • Kennis van ERP-systemen bij voorkeur van Microsoft Dynamics of Navision
  • Jij bent per direct beschikbaar

Een zelfstandige baan binnen een vernieuwende dynamische organisatie

Startdatum: z.s.m.

Contract: Minimaal 12 maanden met optie tot verlenging

Uren: 32 – 40 uur per week i.o.m.